Nekad MADAPASA223 | Medlem ansökning (kkakann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MADAPASA223

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamodi

Vad är ditt discord namn? Alex0009

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: madapasa ahmed

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? orten, kriminel och tung person

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer ifrån Afghanistan han är 25 år gammal och han var väldigt deprimerad när han va ung men sen efter några år växte han upp och flyttade hit till unive han kände sig trygg och säker så han valde att bo här. Hans framtida planer är att bidra till kriminalitet så som droger vapen och rån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till serverns rp med hög krim rp jag kommer oxå följa servers regler förfullt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man tänker på hur rp ser ut och att man inte bara spelar för sin egna vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, jag är helt ny till servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, det betyder att man kör på någon utan ett bakomliggande anledning. RDM, det innebär att man slår eller dödar någon utan en giltig anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? I början kanske så kommer jag råka bryta mot några regler utan att jag är medveten om de och jag önskar att ni kan säga till mig innan ni går på direkt och bannar mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto måste vara minst 6 månader gammalt eller vara verifierad för att kunna bli medlem på Unive. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka