Accepterad Madapasa10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madapasa10

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199590384455/

Ditt Hex-ID: steam:11000016129a347

Vad är din discord tagg? madapasa10

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-07 002309.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja han på stod att jag shoot on sighta när jag skjöt på folk som skjöt mot en i mitt gäng o min allians

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ut från los chapos o när jag kom ner till korsningen så va de en gtr o två bilar och sen börja jaga mig o gtr så när jag kom till en sväng så klipper en av bilarna en stolpe så gtr hoppar ut o riktar sen blir ner skjuten så jag skjuter ner dom och sen kom den andra bilen o hoppar ut o skjuter så jag skjuter tillbaka som vem som helst hade gjort o skulle sen hoppa in o köra iväg o då vart jag p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker att de va en felaktig ban då dom riktade först o skjöt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har bara blivit bannad en gång o de va för en mild powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte i den situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta så där snabbt som jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka