Accepterad Madapasa.UFFE | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rookie

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad är ditt discord namn? Madapassa.UFFE#6372

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Shpetim Super Seg är en kille som föddes år 1978 i Finland, svår uppväxt, mobbad i skolan av sitt unika namn, i tidig ålder så gick båda av hans föräldrar bort i en Bilolycka efter det hade varit en snöstorm ute på vägarna, efter den tragiska händelsen så har Shpetim vart väldigt känslokall, han blev adopterad av en familj till unive staden som var väldigt snäll mot honom och som stog vid hans sida, tiden gick och Shpetim fick arbeta på hans grannes mekaniker företag och han fick ett stort intresse av bilar och försäljning med tiden. Hans favorit bilmärke blev koeniggseg och dett blev hans dröm att nån kon få äga en Agera R. Nu förtiden så håller Shpetim på med försäljning av bilar, han jobbar lite emellan som telefon försäljare för det mesta för att få in sin inkomst, Han tycker att livet rullar på men han vill också skaffa vänner, sitt drömliv eller bara en Fast anställning på ett stabilt jobb men endå ha sina egna affärer vid sidan av. Shpetim tänker inte på vad som har hänt honom förut och fokuserar på sin framtid nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och har alltid bidragit med många roliga scenarion. Jag har ockå ganska bra tidigare erfarenheter av roleplay och har stor förståelse för vad communityt innebär och jag tror vilken att jag kan bidra till det på ett positivt sätt. Jag är väldigt lättlärd. Jag är också en väldigt social och hjälpsam person i verkligheten och in-game.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar så man inte själv ska vinna utan man ska göra själva scenariot så roligt tills scenariot är slut även om man förlorar eller vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm och vdm är när man dödar någon på ett orealistiskt sätt och på ett väldigt dåligt sätt fast skillnaden mella de 2 är vvdm använder man fordon istället för att bara döda nån med knoge eller vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? spelat och varit medlem på unive i sammanlagt typ 1,5 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dug att ta intervjun innan den blir nekad. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka