Nekad MADAPASA.. | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toty.__

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? toty.

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2009

Berätta om din karaktär. Isak Carlsson är en 23 år gammal kille som växte upp i en brottsdrabbad förort. Han hade alltid haft problem med att anpassa sig till samhällets regler och hade hamnat i trubbel vid ett flertal tillfällen. Trots att Isak var smart och talangfull, valde han ändå att gå den kriminella vägen.
Från en tidig ålder började Isak att begå mindre brott som snatteri och graffiti, men hans ambitioner växte och snart var han involverad i större och farligare verksamheter. Han blev en del av ett ungdomsgäng som ägnade sig åt droghandel och rån, och han tjänade snabbt pengar och respekt bland de andra medlemmarna.
Men ju mer Isak kom in i den kriminella världen, desto mer insåg han att det inte fanns någon väg tillbaka. Han blev fångad i en spiral av våld och olagliga affärer, och hans kriminella handlingar blev bara värre och värre.
Till slut blev Isak gripen av polisen efter att ha begått ett grovt rån, och han dömdes till flera års fängelse. Efter ett åren i fängelse ville Isak starta om livet på nytt och jobba på ett riktigt jobb. Men eftersom Isak hade så många prickar i registret och var dömd för grovt rån kunde han inte få något vettigt jobb. Därför har Isak nu valt att gå tillbaka till det kriminella livet för att kunna tjäna så mycket pengar som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kan bidra till är ett socialt rp och jag vill gärna bli bilmekaniker så jag tänkte göra en intervju senare. Jag gillar när man har sociala scenarion eftersom det blir inte bara roligare för mig utan för andra också. Det som JAG kan göra är att RPa så verkligt som möjligt då de blir bäst RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska tänka på din rp utan att du ska tänka på de andras också när ni är i ett scenario, som t ex om du bara skjuter någon kanske du tycker att det är roligt men det blir inte ett roligt scenario för han du sköt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bland annat rasism, man får inte uttrycka sig på ett rasistiskt sätt eller säga rasistiska saker. En annan regel är att visa respekt mot andra medlemmar och staffs. Om man rånar en person ska man bara inte döda den så fort man har rånat den utan ge den en väg ut från situationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de klart

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka