Nekad Madajao | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madajao

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199255959281/

Ditt Hex-ID: 11000014d3ab6f1

Vad är din discord tagg? madajao

Vem var det som bannade dig? Andrejlow

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-07 113327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han uppfattade det som fear rp fast det inte var det enligt mig då jag inte tycker att 2 personer ska kunna rikta på 3 personer samtidigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till travbanan med mina kompisar då en grabb står där o chillar han snackar med oss o från ingenstans börjar han rikta. då säger han ut ur bilen till de andra 2 i min bil. När dom senare är ute i bilen robbar de dom o jag har chans att köra iväg och de gör jag också. Senare åkte jag runt för att hitta skottläge på dom. Då hoppar jag ut och blir dödad från taket. Senare så ber andrejlow mig att jag ska hoppar support och det gör jag också. Jag förklarade också i support att jag bara trodde dom riktade på dom andra 2 som hade hoppar ut. Då säger han att de är lugnt i support men ändå bannar mig 5 minuter efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det då 973 var vår motpart i scenariot och just andrejlow är med dom så ja det var felaktigt skulle jag säga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men kmr it på dom just nu har bara temporära bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nope tycker jag gjorde rätt. Eller så hade jag kanske bara kört iväg fullt och inte letat skottläge.

Har du lärt dig någonting efter din ban? halvt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka