Accepterad Madajao | Ban Överklagan [Glock_33 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madajao

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199255959281/

Ditt Hex-ID: 11000014d3ab6f1

Vad är din discord tagg? Mada/Madajao

Vem var det som bannade dig? Glock33/Audi rs6

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-16 173935.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min motparts klipp ser de ut som att jag pittar när de egentligen var dsync som jag skrev i ooc men de syndes tydligen inte i klippet. Jag åkte i väg utan att säga förlåt men skador rpade jag på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt o testade min kompis bil som är en rosa rs6:a som syns i klippet. Jag testar den runt lite o testar åka efter en bil som då är motparten just i detta ärende. Jag testar att komma ikapp o det gör jag också men då råkar jag komma åt sidan för att jag åker förnära henne och de lir en pittning. Jag åker iväg skriver ds i ooc o rpar på skador unggefär 20 minuter senare så åker jag fortfarande i bilen och får en ganska aggresiv röst emot mig. Då de är missluffy med en ganska arg beton som nästan hetsar mot mig o ber mig komma support. Jag kommer såklart support hon visar mig klippet. hon drar in glock 33 o han bannar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och de var ju dsync men också mitt fel att åka så nära som jag gjorde och inte be om ursäkt i de läget o kolla hur de gilck med dom i bilen. Men sen tycker jag inte heller att man år in i noclip direkt efter när folk åker förbi o bara börjar specca mig. Detta har alltså inte glock 33 gjort de är misslufy som har gjort detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad innan för kör snabbt i stan sunt förnuft o sen bara massa gamla saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte köra brevid så nära o skulle kollat hur de gick me dom i bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka