Nekad Madajao | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madajao

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199255959281/

Ditt Hex-ID: 11000014d3ab6f1

Vad är din discord tagg? 7madajao

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-19 220414.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag och ett par polare valde att döpa om oss till andra staffs som vi ej var sedan be de ENDAST att screena (jag var mutad sa inte ett ord).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade lite tråkigt och kom på vår idiotiska ide att börja göra detta med att låtsas vara staffs. Vi gjorde det på någon sedan så insåg vi kanske lite allvaret i det och sket i det. Vi blev inkallade till support där efter och förklarade som det var att vi egentligen inte gjorde så mycket men verkar inte som att staffsen vet om själva händelsen helt ut. Vi har klipp på det och vi kan visa det också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker att vi gjorde fel såklart för det gjorde vi, men att lägga en pban tycker jag var lite överdrivet men fattar det också ändå lite.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja tyvärr, det finns på mitt forums konto.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, har lärt mig jätte mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Har klipp att jag är mutad under hela saken om det skulle visa sig vara bättre!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka