Accepterad Madajao | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madajao

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199255959281/

Ditt Hex-ID: 11000014d3ab6f1

Vad är din discord tagg? madajao

Vem var det som bannade dig? Bubblegum och 320

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Jag tror först att jag blev bannad för att jag deltog aktivt i en META DC som var väldigt dumt och såklart ska återgärdas. Men jag tog mig också möjligheten lite senare att Spoofa ngn gång in på unive som man verkligen inte får göra och samt heller är acceptabelt såklart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag först vart bannad var att jag kom hem och gick in på datan och såg att jag var bannad. Finns inte riktigt mer än såhär jag kan utveckla på denna fråga men detta är de som fick mig bannad först för meta dc. Men sedan hade jag använt mig av min polares dc konto då vi skulle spela en annan server och då vart klacksko efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var verkligen inte en felaktig ban från staff teamet. Jag hade kunnat göra väldigt mycket annorlunda som att jag för det första inte skulle att delta i en META DC och inte ta information från ooc till ig för att få fördelar i spelet. Men jag skulle heller inte gjort de andra jag gjort som att ta mig in med spoofer på unive. Detta är verkligen inte acceptabelt och fattar de återgärder jag fått och förstår de återgärder jag fått till 100% och fattar om jag ej kommer att bli unbannad men jag har verkligen skärpt till mig och om jag skulle få en till chans som jag sannerligen ej kommer att få och kommer då att visa att jag har skärpt till mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, en tidigare permanent ban har jag fått men ej någon annan förutom vanliga ban som typ råkar pitta lite lätt in i en bil. Den andra p bannen jag fick, var för problemspelare som nog var sann då jag skjöt ganska mycket på servern under den tiden. Men mer bans än så i pban har jag ej fått förutom då nu när jag valde att spoofa som ej är tillåtet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, ja hade kunnat göra allt annorlunda. Jag skulle lämnat dcn jag var med i och rapportera den då man annars skyddar mot regelbrott. Samt skulle jag ej göra allt annat som att spoofa då det är väldigt onödigt och pinsamt beteende.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket från min ban och har hunnit reflektera mycket nu under denna tid. Ditt beslut 320 är alltid i princip korrekt och dina beslut är alltid också omfattande och jag ber om ursäkt om hur jag har betett mig. En till chans så jag hade kunnat få visa mig hade varit schysst men allt är ditt val och jag kan iallafall säga att jag mognat till mer och fattar ditt beslut.
ban.png
Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår det helt och hållet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka