Madagaskar
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199062973496/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bowling
Vad är din discord tagg? madagaskar#9753
Vem var det som bannade dig? Benim
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vdmade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag är vid sjukhuset med en kompis och vi står och pratar med andra folk där. så sen så bestämmde vi oss för och dra där ifrån. Då så hoppar vi in i bilen jag kör min polare sitter passagerare. Så sen kommer det en kille mitt i vägen när jag ska köra ut. jag råkar köra på han och han dör. sen vart jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig jag förstår till 100% varför jag vart bannad.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte körit på honom och typ kört lite åt sidan eller något. men asså grejen var att lixom det var inte så på min skärm men ändå så körde jag över honom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. inte köra på någon. och om det sker igen asså typ svänga åt sidan eller n¨ågot.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bowling
Vad är din discord tagg? madagaskar#9753
Vem var det som bannade dig? Benim
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vdmade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag är vid sjukhuset med en kompis och vi står och pratar med andra folk där. så sen så bestämmde vi oss för och dra där ifrån. Då så hoppar vi in i bilen jag kör min polare sitter passagerare. Så sen kommer det en kille mitt i vägen när jag ska köra ut. jag råkar köra på han och han dör. sen vart jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig jag förstår till 100% varför jag vart bannad.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte körit på honom och typ kört lite åt sidan eller något. men asså grejen var att lixom det var inte så på min skärm men ändå så körde jag över honom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. inte köra på någon. och om det sker igen asså typ svänga åt sidan eller n¨ågot.
Har du läst våra regler? Ja
Senast ändrad: