Nekad Mada | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mada

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? mada6150

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2014

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Tim Karlsson och är 25 år gammal. Hans ursprung är från polen och flytta till Sverige tillsammans med sina föräldrar och två yngre bröder i en villa. Hans mamma var undersköterska och hans pappa arbetade som rörmokare. Hans familj hade de bra ekonomiskt och blev aldrig några problem. Tim hade inte så svårt i skolan när han var ung, utan alltid låg med medel nivån. Han hade flertal vänner i skolan och undvek bråk, han utvecklade ett stort intresse för bilar och motorcyklar i hans uppväxt efter hans pappa hade många hojar. Tim flyttade nyligen hemifrån och letar efter möjligheter helst mekaniskt. Erfarenhet är något han har efter alla gånger med sin pappa i garaget

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är kreativ, självständig, och lojal, hanterar stress bra.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: den vill bli polis och fånga tjuvar. sen föddes i staden göteborg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en pratglad och social kille i verkligheten med god fantasi så jag tvekar inte om att han kommer få en stor social krets omkring sig. Jag kommer också bidra med att vilja ta fart i min karriär på er server. Samla ihop pengar så snabbt som möjligt så jag kan öppna baren/ nattklubben som jag gärna vill öppna och ta fart i.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag är min karaktär i ALLA senarior och det kvittar om jag då kommer ”förlora” något t.ex som ett argument eller om det hamnar mig i knipa. Grejen är att skapa bra verkliga scener med bra skådespel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag blev lärd av en kompis sen var det bättre

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte söka polisens uppmärksamhet t.ex köra på rött i ett trafikljus när polisen står bredvid. Inte uttala sig kränkande på något vis.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det behöver inte jag

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: https://www.ortenwave.se/threads/pilleponken-medlemskap-ansökning.6784/

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka