Nekad Mad_dog | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaatanten

Medlem
Meddelanden
895
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427421274/

Ditt Hex-ID: steam:11000015773045a

Vad är din discord tagg? blåa tanten

Vem var det som bannade dig? void

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-06 131444.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det va några på piren som lallade och copbaita och då sa jag tyst jag japp din morsa och det va skit onödig kommentar och borde inte ha lagt den ber fan om ursäkt det va skit dålig rp och förbättrning kommer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sa den där onödiga kommentaren sen så körde dem mot enkelriktat och körde för snabbt så jag och min kollega försökte stanna dem men dem drog sedan krasha dem och jag och min kollega gick för o gripa dem då vart jag banad under scenariot och black listad från polisen och jag ber så hämskt mycket om ursäkt jag har lärt mig av denna ban och black listen från polisen jag vill snälla komma tillbacka och rpa som polis då jag vet att jag kan göra det väldigt bra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en korekt ban men jag lovar att det aldrig ska ske igen men jag har lärt mig och det ska inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte ha agresiv rp som krim vilket jag har blivit mycket bättre på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lagt den onödiga kommentaren och haft bättre rp ska ALDRIG ske igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes lärt mig att man ska aldrig lägga den där onödiga kommentaren och ha bättre rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar kommer inte på frågan

Använd denna tid och lär dig om din ban, gå ut och ha lite kul eller gör annat medans så får du komma in med en ny attityd sen när bannen har gått ut

Använd denna tid och lär dig om din ban, gå ut och ha lite kul eller gör annat medans så får du komma in med en ny attityd sen när bannen har gått ut
Är ute varje dag men kom igen nu mina kvällar när mina vänner ej får vara ute längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka