Nekad Mad_dog | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaatanten

Medlem
Meddelanden
895
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427421274/

Ditt Hex-ID: steam:11000015773045a

Vad är din discord tagg? Blåa tanten#5569

Vem var det som bannade dig? bailybog

Var är du bannad?
FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230204_193821.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt som icke krim jag visste inte att jag inte fick men det är såklart ingen anledning jag vet att ni kanske ser mig som problem spelare och jag förstår er till 100% jag ber er om ursäkt för det och ni kommer inte lyssna på mig när jag säger att det inte ska hända igen sorry men jag svär på min mamma jag ska skärpa till mig och gö min rp till en bättre nivå jag fick 9 dagar för det sen när det står att jag har 18 bans på 3 månader så fick jag perma men om ni kollar alla mina bans ser ni att det är samma ban och 2 sekunder mellan många av dem så jag har igentligen 6 bans och inte 18

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en grabb som också va icke krim som kniv hög oss och min vän sa har ta min glock och skjut dem och han va sv så trodde det var okej sen vart jag banad i 9 dagar sen nä jag går in i unive står det att jag är p ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag förstår er och jag ber om ursäkt sorry jag är jätte ledsen för det jag gjort för jag lägger ner otroligt mycket tid och pengar på unive och jag gör det för jag älskar servern och folket förlåt mig snälla ge mig en chans
:(

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att ha mer social rp vilket jag faktiskt har blivit mycket bättre på och nästa gång ska jag köpa krim innan jag gör kriminella handlingar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjuta eller lyssna på mina kompisar för dem har o seriös rp för innan jag träffa dem hade jag mycket bättre rp så dem drar ner lite på min rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag ska fokusera mer på rp och jag ska inte göra kriminella handlingar utan krim pluss att jag ska vara med folk som höjer och inte sänker min rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar och jag tar åt mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka