- Meddelanden
- 895
- Reaction score
- 21
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex
Vad heter du på discord? Blåa tanten#5569
Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. ungefär 14:40-23:00 och helger/lov 10:30- 02:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? vet inte men ett tag och va sv för några dagar sen men fick indragen krim för ingen annledning och då fick jag indragen sv också
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/alexl/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-04-12%20152018.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. ville bara säga att mina bans stämmer inte det var nån bugg när philip skulle bana mig så det står att han bana mig 11 gånger med 2 sekunder i mellan varje ban. Men en servervakt har i tjänst att ta hand om små problem som folk som springer runt o lallar då kan vi servervakter bana i 1 timme och och om det är nått grövre kontaktar vi stäffs som kan förlänga bannen vi har även i uppgift att dv bilar som blockerar vägar vilket skulle vara skit bra nu när jag jobbar i polis kåren när jag är ute och patrullerar och det ligger bilar som blockerar för andra spelare på servern kan ju jag dv dom för det är ju min uppgift samt lallare som springer runt på stationen och slår folk helt utan anledning.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att underlätta lite för våra kära stäffs på denna server samt att jag älskar den här servern och vill självklart hjälpa den och göra rpen till en så hög nivå som möjligt samt hjälpa stäffsen så dem inte får allt på sina axlar vill hjälpa dem och nu när jag jobbar som polis skulle det underlätta sjukt mycket för staffasen och andra servervakter med tanke på att det är sjukt mycket bilar som bara ligger helt sönder på vägarna och lallare på stationen som slås så det är därför jag vill bli servervakt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när du använder dina servervakt förmågor på ett olämpligt sätt som tillexempel reva mina kollergor under en skott losning eller dv min kompis bil för jag tycker det är kul eller döda folk reva dem döda reva döda reva det är vad korruption och absue är
Vad heter du på discord? Blåa tanten#5569
Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. ungefär 14:40-23:00 och helger/lov 10:30- 02:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? vet inte men ett tag och va sv för några dagar sen men fick indragen krim för ingen annledning och då fick jag indragen sv också
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/alexl/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202023-04-12%20152018.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. ville bara säga att mina bans stämmer inte det var nån bugg när philip skulle bana mig så det står att han bana mig 11 gånger med 2 sekunder i mellan varje ban. Men en servervakt har i tjänst att ta hand om små problem som folk som springer runt o lallar då kan vi servervakter bana i 1 timme och och om det är nått grövre kontaktar vi stäffs som kan förlänga bannen vi har även i uppgift att dv bilar som blockerar vägar vilket skulle vara skit bra nu när jag jobbar i polis kåren när jag är ute och patrullerar och det ligger bilar som blockerar för andra spelare på servern kan ju jag dv dom för det är ju min uppgift samt lallare som springer runt på stationen och slår folk helt utan anledning.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att underlätta lite för våra kära stäffs på denna server samt att jag älskar den här servern och vill självklart hjälpa den och göra rpen till en så hög nivå som möjligt samt hjälpa stäffsen så dem inte får allt på sina axlar vill hjälpa dem och nu när jag jobbar som polis skulle det underlätta sjukt mycket för staffasen och andra servervakter med tanke på att det är sjukt mycket bilar som bara ligger helt sönder på vägarna och lallare på stationen som slås så det är därför jag vill bli servervakt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när du använder dina servervakt förmågor på ett olämpligt sätt som tillexempel reva mina kollergor under en skott losning eller dv min kompis bil för jag tycker det är kul eller döda folk reva dem döda reva döda reva det är vad korruption och absue är
Senast ändrad: