Nekad MacroM92 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MacroM92

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198912599872/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? MacroM92#2621

Vem var det som bannade dig? sly

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? oseriös rp. går runt och slår samt skrattar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slogs och tydligen inte rpa på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän skojade med varandra sen så blev det grovt så vi började slåss och i början så var det bra rp nivå men ju längre vi slogs ju sämre blev den till slut började han skratta när jag slog honom och då började jag också skratta men jag rpa fortfarande på mina skador vilket staff säger att jag inte gjorde. Sen så försökte jag gå därifrån och då blev jag frysen och då började jag skoja med att jag blev tagen av vecna (stranger things) sen blev det restart och jag gick in igen och spelade som vanligt efter en 30 min så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det är inte en felaktig ban men 3 dagar ban för att jag skrattade lite när han slog mig är väl ändå överdrivet ja jag gjorde fel med både rpn och att skratta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare bans som lall, powergaming. då jag inte kunde rpa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrattat och rpat mer på mina skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, skratta inte i ett slagsmål scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag tror att det är bäst för dig att sitta ut denna bannen eftersom det verkar som att du inte lärt dig, du kom efter bannen till mina discord PMs och klagade på bannen samt sa att RP nivån inte var dålig osv. Du behöver höja din RP nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka