Inaktuell MacroM92 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MacroM92

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? khian göthe

Ditt discordnamn: MacroM92#2621

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2008

Varför ska just du bli staff?

jag tycker att jag ska bli staff för att jag ser ofta lallare och ibland så hinner inte staff kolla på mina /reports eller mina /helps, de är då jag ska kunna göra något åt saken och ta åtgärder på det som hänt. Jag vill också bli staff eftersom att jag vill underlätta för staff teamet eftersom att om det finns fler staffs så blir de mindre jobb för de andra staffsen vilket betyder, mindre stress. Jag vill bara kunna vissa att jag hade kunnat klara av att vara staff eftersom att jag är väldigt aktiv på servern och vill serverns bästa. 1 sak som jag ofta kommer att tänka på i vissa ärenden är att lyssna på båda parterna och inte ta åtgärder förens jag har lyssnat på både parterna. Jag kommer inte att använda mina perms för att alltid vinna i ett scenario utan jag kommer använda mina perms endast när det behövs, t.ex när jag har fått bevis på att en person blivit rdmad så kan jag komma och ressa personen och prata med personen som gjort detta regelbrott för att höra personens sida. Jag kommer kunna vara online vissa tider då det inte är så många staffs vakna är aktiva på servern (på natten).

jag har ganska bra tålamod och kan hantera olika situationer t.ex i support. jag är schysst mot personer och vill hjälpa personer och utveckla Unive Roleplay servern. jag är ganska bestämd av mig och jag tar kritik (både bra & dålig kritik) och kan utveckla mig själv därifrån.

jagtycker att Rpandet har blivit lite tråkigt och känner att istället för att sluta spela helt så kan jag istället hjälpa till i Staff Community och göra något bra för servern och kanske lite senare komma tillbaka till Rpandet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag är aktiv på servern varje dag lite olika tider, jag går i skolan måndag-fredag kl 08:30-16:00 och mina tider då jag är aktiv är

Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 16:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 16:00-04:00
Lördag: 10:00-04:00
Söndag:10:00-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i lite mer än ett halv år då jag har rpat som kriminell för den mesta tiden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det har jag inte. men jag kan ganska mycket kommandon.

/goto (id) (det är när du tpar till en person)

/ban (id) (anledning) (tid) (det är när du bannar en person från servern)

/unban (id) (anledning) (du unbannar en person för att det är t.ex en felaktig ban)

/kick (id (anledning) (det är när du kickar en person från servern)

/bring (id) (det är när du tpar en person till dig själv)

/svban (id) (anledning) (tid) (du bannad en person i max 1 timme)

/sc (det är chatten som bara staffs kan se)

/freeze (id) (du fryser en person så att personen inte kan röra sig)

/unfreeze (id) (det är när du redan har fryst en person så slutar du freeza honom)

/giveitem (id) (du ger en person en eller flera grejer)

/revive (id) (det är när du gör så en person lever igen)

/specc (id) (du kollar på en speciell person)

/dva (meter) (det är när du tar bort olika fordon för att de bara är i vägen)

/noclip (det är när du kan flyga omkring över mapen osynlig)

/who (id) (du kollar vilka roller en person har)

/setjob (id) (jobid) (du ger en person anställning till ett jobb)

/togglename (du ser alla personer i din omgivnings namn) (steam namn)

/toggleid (du ser alla personer i din omgivnings id)
Detta är de kommandon som jag kommer och tänka på nu direkt fast många fler kommer jag att kunna lära mig om jag får en chans att bli en i Staff Community.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support & Jobb
jag vill jobba inom Jobben eftersom att jag tycker att vissa jobb inte är så aktiva och jag vill på något sätt försöka förändra på det. T.ex Vianor, Vianor är nästan aldrig öppet och där kan jag ta kontakt med chefen och säga att om han inte får igång arbetet så får han sparken och så fixar jag en ny chef.

Jag vill bli support ansvarig eftersom att jag tycker om att träffa nya människor och hjälpa till så mycket jag kan.
Det ända jag ber om är en chans, en chans för mig att kunna vissa hur jag skulle kunna hjälpa till att kunna förbättra Unives Community. (ta mig inte fel, Communityt är redan bra fast det finns alltid förbättringar).

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej men helst vill jag jobba inom support och jobb eftersom att det jag är mest "intresserad" i.

Senast ändrad:
+rep tycker det är bra att han kan rpa samtidigt som han kollar efter fel på servern

+++rep bra ansökan kunda ha utveklat lite mer men endån kan sina grejer och borde få en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka