Accepterad macplaza | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

macplaza

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad är ditt discord namn? macplaza

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus Berg och är 18 år. Han mål är att bli kriminell extar som pappa. När han var 14 år dog Marcus pappa. Hans pappa dog för att alla hans fiender var sura på han för att råna och gav ett dåligt pris på alla drpger och vapen, Marcus vill bli som hans pappa fast inte extat som han. han vill göra bra delas med folket han säljer eller köper av. Han vill dria ett eget knarkföretafg/gäng för att tjäna dom pengrna hans pappa drog in under hans tid. Marcus har ett intrddde är snygga bilder med bra stycling som han har köpt på egen hand och göra om dom som han vill. Han älsakr att mecka med bilar för att göra dom snygga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och rolig rp och ha det kul på serven. Jag kommer bidta med att hålla koll på server och göra en /repots ifall jag ser folk som beter sig illa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid sla gå för att vinna ett senario. vi säger att man är i en kidapning och de kommer folk som är dina fiender och dom rimor mot dig och du hoppar ut med händerna uppe. Då blir det ett roligt seanrio för både dig och mptparten, istell för att alla ska sjuta så kan man göra det till ett roligt senario så kan alla ha roligt och de är ju också social rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ex power gaming det är när du inte rollspelar typ på dina skador. Om jag kör i 200 ock krockar och sekunden efter hoppar jag ut och springer tillexempel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har spelat här på unive länge länge men jag har tagiet en pause men nu är jag på fötterna igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka