Accepterad Macohman | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wmac

Icke Medlem
Meddelanden
489
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381462622/

Ditt Hex-ID: 110000154b5be5e

Vad är din discord tagg? Wmac#3249

Vem var det som bannade dig? kesoo

Hur lång tid var din ban? 1 dag och 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krockade med bilen och körde iväg utan att säga något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till trygghansa eftersom att det var pågående skottlossning (Jobbar på securitas). Jag krockade på vägen utan att säga något eftersom att jag har nyss bytt push to talk knapp. Så jag sa något men det hördes inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv tycker jag att man ska få ban för detta. Men tycker inte att jag gjorde fel, jag är bara ovan med min nya push to talk knapp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tjuvkopplade min kompis bil för att skoja med honom, har lärt mig att man inte ska tjuvkoppla allmänt.
Andra gången:
Jag skulle få skjuts av ett par grabbar och de körde istället in ett område och hamnade i slagsmål. Jag va inte inblandad men blev ändå bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara försöka tänka på att jag bytt push to talk knapp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, ska tänka på att jag bytt keybind.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka