- Meddelanden
- 489
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad heter du på discord? Wmac#3249
Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på discord 24/7, jag svarar på allas PM och försöker hjälpa alla så gott det går. På servern däremot är jag inte lika aktiv, och hoppas att det är förståligt. Jag kommer vara IG nästan varje kväll.
Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 2 månader, och dessa 2 månader har varit mina bästa
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte hur jag ska bifoga bilden, men jag kan skärmdela om jag går vidare till intervju. Jag har blivit avstängd 4 ggr, men tagit lärdom av varje och 3 av dom har tagits bort pga att jag överklagat.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att en servervakt underlättar jobbet för staffs. Med det menar jag att hålla i ordning på servern och få alla regelbrytare borttagna och försöka lära dem en läxa. Man gör små jobb som resulterar i stor förändring. En servervakt RPar samtidigt som den "vaktar" servern och underlättar för staffs. Servervakterna hjälper till med det som händer runt omkring så slipper staffs åka runt och ta sin tid. För att sammanfatta detta så ska Servervakter hjälpa till att utveckla Unive och göra servern bättre, underlätta jobbet för staffs.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill utveckla Unive och göra det till det bättre, och underlätta för staffs. Jag vill höja serverns RP nivå. Att RPa tycker jag är riktigt kul samtidigt som jag vill utveckla servern, därmed vill jag bli servervakt. Jag vill lära regelbrytare en läxa, jag vill få dem att följa reglerna och RPa seriöst, och kunna kicka/banna dem som inte följer serverns regler och beter sig dåligt. Enligt mig har inte lallare någonting att göra på Unive. Men jag vill också hjälpa nya spelare att förstå RPn och lära dem, jag kommer ihåg själv att det var klurigt. Jag vill utveckla servern samtidigt som jag spelar, underlätta jobbet för staffs och bidra med positiv energi.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att använda sina perms för att få makt är exempel på abuse, detta tolereras självfallet inte och jag skulle aldrig göra något sådant. Man skulle tex banna eller kicka någon för att man känner sig obekväm i ett scenario, vilket inte är okej. För att sammanfatta abuse är det när man använder sina perms för sin egen fördel och för att få mer makt och kanske revva sig själv när man är död så att man inte tappar alla sina grejer. Om jag skulle reviva min kompis när han dött blir det korruption, om jag favoriserar spelare och ger dem fördelar blir det också korruption. Sammanfattning korruption: Använder mig av otillåtna metoder, bryter mot reglerna.
Vad heter du på discord? Wmac#3249
Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på discord 24/7, jag svarar på allas PM och försöker hjälpa alla så gott det går. På servern däremot är jag inte lika aktiv, och hoppas att det är förståligt. Jag kommer vara IG nästan varje kväll.
Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 2 månader, och dessa 2 månader har varit mina bästa
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte hur jag ska bifoga bilden, men jag kan skärmdela om jag går vidare till intervju. Jag har blivit avstängd 4 ggr, men tagit lärdom av varje och 3 av dom har tagits bort pga att jag överklagat.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att en servervakt underlättar jobbet för staffs. Med det menar jag att hålla i ordning på servern och få alla regelbrytare borttagna och försöka lära dem en läxa. Man gör små jobb som resulterar i stor förändring. En servervakt RPar samtidigt som den "vaktar" servern och underlättar för staffs. Servervakterna hjälper till med det som händer runt omkring så slipper staffs åka runt och ta sin tid. För att sammanfatta detta så ska Servervakter hjälpa till att utveckla Unive och göra servern bättre, underlätta jobbet för staffs.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill utveckla Unive och göra det till det bättre, och underlätta för staffs. Jag vill höja serverns RP nivå. Att RPa tycker jag är riktigt kul samtidigt som jag vill utveckla servern, därmed vill jag bli servervakt. Jag vill lära regelbrytare en läxa, jag vill få dem att följa reglerna och RPa seriöst, och kunna kicka/banna dem som inte följer serverns regler och beter sig dåligt. Enligt mig har inte lallare någonting att göra på Unive. Men jag vill också hjälpa nya spelare att förstå RPn och lära dem, jag kommer ihåg själv att det var klurigt. Jag vill utveckla servern samtidigt som jag spelar, underlätta jobbet för staffs och bidra med positiv energi.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att använda sina perms för att få makt är exempel på abuse, detta tolereras självfallet inte och jag skulle aldrig göra något sådant. Man skulle tex banna eller kicka någon för att man känner sig obekväm i ett scenario, vilket inte är okej. För att sammanfatta abuse är det när man använder sina perms för sin egen fördel och för att få mer makt och kanske revva sig själv när man är död så att man inte tappar alla sina grejer. Om jag skulle reviva min kompis när han dött blir det korruption, om jag favoriserar spelare och ger dem fördelar blir det också korruption. Sammanfattning korruption: Använder mig av otillåtna metoder, bryter mot reglerna.
Senast ändrad: