Nekad Macky | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macky

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? macky4183

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2002

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Macky 21 år gammal, nyss flyttat från Umeå och letar efter ett jobb i denna nya staden. Jag är positiv och försöker att bygga upp en familj och vänner i denna stad. Kommer från en förort utanför fylld av misär, tradegi och knas. hela min ungdom var fylld av kriminalitet och våld. Gjorde bland annat Arlandarånet och ett antal G4S rån, vilket jag fick sona i 2år på kåken därav 6 år suttna och resten villkorlig dom. Anledning till mitt liv som yrkeskriminell var bland annat för att mina föräldrar missbrukade narkotika och alkohol och att mina föreldrar skilde sig vilket påverkade mig enormt mycket. Bodde med mina föräldrar tills det att jag var 10 år gammal då jag senare blev flyttad till en fosterfamilji södertälje pga av att de inte kunde ha kvar mig för att de skilde sig, vilket inte fungerade så bra för mig. Jag blev senare flyttad till ett HVB-hem för rehabilitering för mina aggressionsproblem och adhd. På just det boendet fanns många kriminella och det var så jag kom in på det kriminella spåret. Började med ringa narkotika brott och ledde sedan till personrån, smash N grabs och så vidare. Men det livet har jag lämnat nu och försöker hitta nya vägar att gå i livet. Jag går just nu om gymnasiet för att bli polis och tror därför att det hade passat mig bra. jag har och vill förändra mitt liv helt och hållet och bli en mekaniker och lägga allt de kriminella bakom mig för allltid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är intresserad av Unive för att många är seriösa med sitt rp och det finns jätte många val i servern som bilar, roliga jobb. bra funktioner på allt tillexempel om man vill tjäna lite pengar kan man dra till arbetsförmedlingen och skaffa ett jobb, och priserna på bilar och allt sånt man köper är rimligt pris på.' och jag har kört på den sen 8 månader tillbaks. Unive har även riktigt många spelare som gör rpn mycket roligare och socialiteten i servern är unik alla har it en lika bra server som denna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? mitt mål är att genom min rutin samt socialkomptens ta mig närmare mina mål för min karaktär och då skulle en medlem hjälpa till. Då jag verkligen tror på min karaktär och dess vistelse på denna server. Och kommer vara aktiv på unive princip varje dag om det inte är speciell dag. och bli så bra som möjligt. För mig så spelar det ingen roll ifall jag spelar mot motpartens vins i ett scenario, allt handlar om att rpa och ha kul samtidigt även följa reglerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA VDM är när man kör över människor med bil vehicle deathmatch rdm är random deathmatch alltså om man slår sönder folk till döds utan anledning tack

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit i denna servern i 4 år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka