Nekad Macky | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macky.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2007

Vad heter du på discord? Macky#9630

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag = 12-22
Tisadag = 12-22
Onsdag = 12-22
Torsdag = 12-22
Fredag = När jag vaknar runt 10 och lägger mig runt 02
Lördag = När jag vaknar runt 10 och lägger mig runt 02
Söndag = 15-22

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på eran kanske 1 månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt kommer jag att rpa där det finns mycket personer som det kan vara Torget eller piren. Jag kommer göra Servervakt jobb under tiden jag rpar för att stoppa dom personer som gör regel brott. Ifall jag ser någon göra ett litet fel som inte är för kick eller ban kommer jag att skriva till den personen att den har gjort fel och säga till den att den vet, Det kan också hända att jag skriver i Lokal OOC. Det mitt jobb kommer också vara är att få stop på många spelare som lallar som vill exempel stream snipa någon kändis bara för att vara med i deras Stream (Vilket är Meta). Mitt jobb kommer också vara att hålla koll på vad många av spelarna gör/säger för att dom inte ska snacka ooc, eller göra något annat som är emot reglerna.

Jag är en bra människa som gillar att ta olika kritik från olika personer för att se vad dom har att säga om olika scenarion och kritik ifrån andra staffs för att jag ska utvecklas inom mitt arbete.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att bli server vakt på denna server är för att jag har rpat mycket på den och det har gått på mina FiveM timmar, Jag tycker att denna server är seriös och mycket bra community, Jag tror att ni skulle behöva erfarna staffs som kan göra sitt jobb och inte lalla.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag kommer att göra är att få bort många av dom spelarna som kommer in för att lalla och stream snipa personer, Jag kommer också vara på ställen där det är mycket personer för att kolla så att alla sköter sig och inte gör regelbrott. Jag kommer också förenkla staff teamets arbete för att ni som är högre kan prioritera andra saker så finns det server vakter som sköter ingame och håller koll på det.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer att vara en bra server vakt genom att jag kommer inte abuse det som att man har toggleid för att se vad andra spelarna gör samt att man använder det i sin rp, Det ska man inte göra, Jag har erfarenheter inom Server vakt jobbet och vet hur allt fungerar eftersom jag har varit det förut.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att jag vill hjälpa denna server med ingame som att hålla koll på spelarna som spelar här för att skapa ett tryggt och bra community. Jag vill också få bort dom spelarna som lallar på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dom mesta kommandon som /revive är för att ressa en död person, /kick (anledning) kickar personen, /dv för att dva ett fordon, /sv är sv chatten, /toggleid för att se spelarnas id. Jag kan mera ifall det skulle behövas.

Är du whitelistad på serven? Ja jag har Whitelist på servern

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej jag har inte varit bannad förut

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej! Spelar endast på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka