Nekad mackmyran1 | Medlem ansökning [Noobis94]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackmyran1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199279603074

Vad är ditt namn i verkligheten? marcus

Vad är ditt discord namn? krippa den kräftan#0428

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2004

Berätta om din karaktär. han heter karim karimi och är 35 år gammal, hans intressen är bilar och han är en snäll kille som ursprungligen är från afghanistan men har bott i sverige i 20 år. han gillar att snacka med människor och kan vara kaxig ibland och kan bli sur men blir också lätt vän med många pågrund av hans karisma och snälla personlighet. hans drömbil är en bmw m5 f90. han är uppväxt i en stor familj med många syskon och stor släkt. på hans fritid så går han på mma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför jag vill bli whitelistad på just denna server är för den är bra strukturerad och bra gjord samt många som är med och spelar. det är en verklighetsbaserad server som är rolig att spela på just för att det är så många med och kör. jag följer alla regler och är aktiv och kommer bli ännu mer aktiv om jag får whitelist. som whitelist får man fler möjligheter som att söka jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan försöka bjuda in folk som jag inte känner till att skapa bra scenarion. jag kan även bidra med en bra och seriös rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är som det låter. ett exempel är om du blir tagen av polisen så spelar man för polisens vinst, vilket betyder att du inte ska spela för att vinna scenariot. tex för att komma ifrån polisen. detta gör så att det utvecklar scenariot för både mig och polisen. jag anser att detta är något som händer för lite

Hur hittade du Unive? en vän som fick mig att börja spela rp och sen började jag tycka det var roligt och gå in för det mer seriöst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka