Nekad mackmyran1 | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackmyran1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199279603074

Ditt Hex-ID: 11000014ea37d82

Vad är din discord tagg? krippa den kräftan#0428

Vem var det som bannade dig? Complain

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? oseriös rp och går runt med lalligakläder

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga av den anledningen som står men jag har haft dem kläderna en vecka minst, men man kan väll ha vilka kläder man vill bara man rpar seriöst vilket jag gör. så det kändes drygt att bli bannad i 3 dagar för mina kläder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom och snacka med några som snackade med min kompis och då snacka jag tillbaka som vanligt exakt som jag gjort innan när någon snackar, och jag går ju in för rp mycket när min kompis ringer och sa att några snackar och jag kommer och hjälper han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var felaktig ban, för att bara mina kläder, för jag var seriös med rpandet

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag gjorde fel och körde ner en killes bil i vattnet vid trygghansa för han körde ner min kompis bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte, isf haft andra kläder för jag lallade inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag kanske inte ska ha sånna kläder för att då blir man bannad, alltså seriösare kläder då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Det ser extremt lalligt ut när du gör runt med en bebis på magen, rosa kaninören, hörlurar, kjol samt morgonrock på piren. Du får tänka över din klädstil då det helt enkelt bara är lalligt att gå runt som du gör.

okej men kläder kan jag ändra på 5 min och jag kan göra det om det är ett problem, alltså ta på mig seriösare kläder men att jag blir bannad 3 dagar för det känns rätt mycket

Det handlar inte om att du kan byta kläder på 5 minuter, Dessa kläder skulle du inte satt på dig från första början. Detta bevisar din RP nivå. Precis som Complain säger, att springa runt med dessa kläder bidrar till en Oseriös RP nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka