Nekad Mackis20928 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackis20928

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? mackish2533

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Johansson och är 23 är gammal. Jag är väldigt snäll trevlig social mitt stora intresse har alltid varit att bli polis någon gång i framtiden redan sen jag var ung så älskade jag att leka med polisbilar och pratade bara om polisen till mina föräldrar och mina kompisar men dom verkade inte vara lika intresserade som jag själv var. Jag växte upp med min mamma pappa och min lillebrorsa vi bodde i ett hus ute på landet Upplunda hette det vi hade det jätte bra där jag och min familj. Jag var alltid lite blyg som ung och jag var alltid den som inte vågade riktigt prata med folk utan det var folk som kom och pratade med mig jag kan t.e.x komma på en gång då jag såg några i min skola spela fotboll och jag gick fram ditt men jag vågade inte fråga om jag fick vara med. Men nu mina planer för hur jag ska göra hela mitt liv så hade jag vilja bli polis med jag vet ju också att det är inte bara är att vara polis det gäller ju att man kommer att vara med om ganska otäcka saker och att jag ska kunna hantera stress och ännu mer men jag vet ju också att det är ett jättebra jobb alla bra saker man gör som polis för landet. Så det är nog vad jag har för framtidsplaner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös rollspelare, och kommer bidra med bra RP för serven till 100 procent. Se till att alla ska få roliga scenarion och roliga minnen. Och jag är inte en som vill spela för min egen vinst varje gång utan vill dra ut så länge det går med varje scenario så att alla får så bra RP som möjligt. Och absolut aldrig lalla inom RPn. Och man ska såklart alltid följa alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi tar ett exempel, det är ett butiksrån och jag är polis och då behöver inte vi poliser alltid vinna scenariot utan försöka göra så de kriminella har rolig RP också. och att man drar ut lite mer på scenariot och inte bara gör butiksrånet utan att förhandla med polis utan göra så man får ut lite RP av det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det finns ju många regler men att RDM det är att man dödar någon helt utan anledning och bara slår ner dem helt enkelt. sen har vi Combat loggin att man lämnar för att man inte vill vara gissla till ett bankrån te.x eller att man inte vill bli gripen av polis

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat för ksk 1 år sen men det var inte så länge och seriöst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har varit medlem här innan

Nekad.
Anledning: Vänta 1 vecka efter unban från en discord ban.

Du får ansöka igen om 2024-09-04. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka