Nekad Mackis20928 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackis20928

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447695209

Ditt Hex-ID: steam:110000158a85f69

Vad är din discord tagg? mackish232

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var helt dum i huvudet och fuskade då på den tiden en period och ångrar det så himla mycket och det var så dumt så och det är något man verkligen ska göra. Så därför tror jag att staffs valde att banna mig och det är helt rätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var ganska kortfattat var att en staff som var i noclip som såg mig och fick klipp på en scenario där man ser att jag tydligt fuskar och sen valde sen valde LUDDE att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde helt fel jag gjorde något som verkligen inte är tillåtet på Unive att fuska så jag tycker att det helt rätt av staffs och banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes jag har blivit banna bara ett par antal gånger men kommer inte riktigt ihåg vad det skulle kunna vara för något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ganska enkelt inte fuska och göra enligt reglerna att inte fuska och rpa som vanligt och inte fuska det var typ ett av det dumaste jag kunna göra men tänkte kanske inte så långt då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jättemycket att jag inte ska fuska och kommer aldrig fuska igen det var som sagt det dummaste jag kunde ha gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka