Nekad mackirp | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mackirp

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096359895

Ditt Hex-ID: 110000143b76bd7

Vad är din discord tagg? xaefi#1337

Vem var det som bannade dig? akam

Hur lång tid var din ban? pban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? misstänkt dop. ja har pratat med akam och nu säger han försök till dup.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag drog över grejer till mitt motell rum mitt på natten och så laggade antingen jag eller servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss vart och köpt möbler o så på ikea eller mega mall och jag hade köpt nån byrålåda eller vad det va. då placera jag ut två stycken i mitt motell rum och skulle lägga in en colt i en av byrålådorna. då så när jag drog in så kom det tillbaks till mitt inventory och det stog du la inte in något eller nånting. då drog jag in igen men sen nör jag klickade f2 efter så låg den i mitt inventory och då skulle jag se om det var nåt konstigt så jag la den på marken och sen tog upp den eftersom det gick. sen försöker jag lägga in colten igen i byrålådan. o samma sak hände igen då gjorde jag en /e dans nånting för jag vill se om det var nåt konstigt med servern och det gick sen skrev jag t i lokal ooc och det gick då provade jag lägga in igen o det gick inte. sen så tänkte jag äsh jag lägger colten i mitt gänghus förråd och samma sak hände där. jag tänkte wtf varför går det ej att lägga in colten på motell rum eller gänghus förrådet. och sen loggade jag off för jag laggade pajas eller om det var servern jag vet ej. sen hade jag skrivit nånting med nui och en grabb jag känner hade pratat om det och frågat mig om jag kunde skriva in det i f8 och då sa jag inte just nu för jag visste inte va det va eller a. så jag skrev det nånstans då och inget hände ich jag tänkte inget mer på det och dagen efter så ber nån mig hoppa support jag har besök så jag väntar lite och sen hoppar jag support och dom förklarar "aa du är misstänkt för dup." och jag förklarar va som hade hänt och ja. sen har jag skrivit till akam och han undra varför jag hade skrivit nui nånting och då sa jag att en grabb jag känner hade berättat om det o så och bett mig skriva det. då skriver han så du hade tänkt fuska?. då fattar jag att det var fel av mig att skriva det. och sen skriver jag okej förlåt jag ber om ursäkt jag var inte helt säker om på vad det va för. skriver jag sry för det och ja och sen skriver jag att jag har inte dupat för jag kan inte kontrollera mitt wifi eller serven. då skriver han du får vänta lite för jag är utomlands. sen 4 dar senare skriver jag igen till han och då säger han att jag har försökt dupa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. Okej jag fattar att jag gjorde fel av att skriva det med nui okej förlåt jag visste inte helt o hållet om vad det va. jag antar jag borde inte ha skrivit det. sorry. Men det om att jag laggade jag vet ej vad jag ska skriva om det. jag borde ha tänkt det kanske ser ut som att jag gör nåt konstigt. men klockan var typ 4 och jag brydde mig inte så mycket. och som jag sa jag kan ju inte kontrollera nätverk elr så. så jag vet ej vad jag ska skriva så mycket om det. Plus jag skulle aldrig dupa jag har lagt så mycket tid och pengar på den här servern. Älskar servern och kmr alltid göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag var ny då nån snodde min bil och rdma mig. då skrev jag /report en grabb snor min bil och rdmar mig. då kommer en support och bannar han och ressar mig. då säger jag tack support. jag har fattat att det var fel och jga har lärt mig. Sen en gäng för powergaming då jag körde epa i vattnet och jag fattar okej bilen borde ha gått sönder o så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte skrivit nui det i f8 och tänkt efter om vad det kan va. sen vet jag ej om det i motell rummet och gänghuset. jag kanske borde bara ha slutat att försöka dra in och kolla i discord servern om det laggar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. att inte skriva konstiga grejer i f8 och att jag ska lägga av att dra grejer om jag laggar.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka