Nekad Mackii_23 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackii_23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Mackii

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viktor svensson, 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig och korkad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Viktor Svensson som är född 1999. Viktor hade en väldigt tuff uppväxt där hans båda föräldrar dog när han var fem. Han blev skickad till ett fosterhem där då hans "föräldrar" där slog han och tvingade han att arbeta i dålig miljö. När Viktor var 10 bestämde han sig för att han inte orkade med det längre, han flydde och gick i dagar. Efter 3 dagar kom han fram till en verkstad där det var fullt med mekaniker. Han fick lära sig att laga bilar och tjänade mycket pengar på det, men att vara mekaniker var inte riktigt Viktors favoritjobb. En dag kom en polis förbi verkstaden och Viktor fick laga polisens bil, de snackade och Viktor såg hur snäll och trevlig polisen var så han bestämde sig att studera lite om poliser. Vid 20 års åldern började Viktor satsa på att bli polis och sedan forsatte han livet med bra erfarenhet och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska följa alla regler och jag ska göra allt för att RP ska hållas på en bra nivå hela tiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna ett scenario att motpartner också kan vinn

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. Metagaming = att man inte får ge ut information utanför spelet. RDM = När man dödar någon utan andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka