Accepterad Mackenator123 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackenator123

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2021

Vad heter du på discord? Macke#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagarna skulle jag kunna spela åtminstone 5 timmar, och på helgerna ungefär 6-12 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på denna servern i ungefär 3-4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att göra mitt bästa för att ta den här rollen på allvar, och absolut inte missbruka den på något sätt. Skulle sätt till så att Unive hade blivit till en bättre plats, och försökt få bort så många lallare som möjligt. Samt hjälpa folk som behöver hjälp i /help. Skulle även sätt till att dva så många bilar så mycket så att det minskar lagg på servern och för spelarna. Hade aldrig bannat/kicka utan någon anledning, hade sätt till att det finns en anledning till var kick/ban. Spelar absolut ingen roll om det är mina kompisar eller någon jag rpar med ingame, dem hade ryckt om det hade gjort något regelbrott. Rätt ska vara rätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Efter ett bra par timmar på denna servern, så känner jag att jag måste vara med och hjälpa till ingame, för den känslan när man sitter ingame och ser något hända som tex powergame osv... och man inte kan göra något åt det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade skickat ut folk med /kick eller svbanna om det skulle bryta några regler, beroende på vad de gör för fel. Kommer absolut inte ta någon parti och kommer gå på egen känsla och vad jag ser live, i mina egna ögon. Kommer även jämna ut staff jobbet för andra staffs, så det blir enklare för alla som ska vara med och hjälpa till på servern. När mina kamrater inte är inne så kommer jag nog sitta för det mesta i /noclip och åka runt. För att se så allt ser bra ut på servern. Kommer även att /dv'a bilar som står helt öde.

Varför ska just du bli servervakt? Just varför jag ska bli servervakt, är för att jag känner att det behövs mer för att jämna ut servern och få bort så mycket lallare som möjligt, samt hjälpa folk som faktiskt behöver hjälp i /help. Kommer se till att staden ser fin ut helt enkelt, som att dva bilar som är helt öde. Speciellt på piren. För där skapar det mest lag på servern och onödigt fps droppande som majoriteten av spelarna får. Som person är jag väldigt god och glad och hjälper hjärna till och lösa problem eller kanske speccar ett scenario som t.ex, är väldigt aktiv kan man tillägga

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt, jo det är för att jag vill hjälpa servern på ett bra sätt, och att ha /id är också en fördel också för att kunna se till att personen blir bannad eller kickad, om hen har gjort ett regelbrott. Kommer även se till så att folk som inte är kriminella, inte ska bära något slags skjut vapen på sig, eller utföra kriminell aktivitet. Jag vill också förbättra rp-nivån för både min egen skull och andras, då jag rpar som kriminell så ser jag lite brister fram och tillbaks, inom både kriminell rpen och från andras sidor.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? [/revive (id)] [/kick (id) (anledning)] [/toggleid] [/goto (id)] [/dv] sedan vet jag inte vilket ban system ni använder, /sqlban eller /ban. [/freeze (id) /unfreeze (id)] [/tpm] [/skin (id)]

Är du whitelistad på serven? Ja, sedan april detta året.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Vart blacklistad i april 2020, men sedan i aprill detta året, så ansökte jag om en unblacklist för jag kände att jag vill ge det en andra chans, och då när jag fick komma tillbaks så kände jag direkt att jag gillade servern igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara denna för tillfället om jag skriver. Och hade inte tänkt byta heller.

Senast ändrad:
Tillbaka