Accepterad Mackenator123 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackenator123

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad heter du på discord? Macke#0001

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagarna skulle jag kunna spela åtminstone 5 timmar, och på helgerna ungefär 6-12 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sedan 2020, men spelat i streck i 1.5 år.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/451d3b1507aec32e8ba468b78583f8a6 varav många har varit felaktiga.

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En person vill hjälpa till med att hålla servern stabil samtidigt som man RPar, man skall veta vad som är rätt och fel.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Just varför jag ska bli servervakt, är för att jag känner att det behövs mer för att jämna ut servern och få bort så mycket lallare som möjligt, samt hjälpa folk som faktiskt behöver hjälp i /help. Kommer se till att staden ser fin ut helt enkelt, som att dva bilar som är helt öde. Speciellt på piren. För där skapar det mest lag på servern och onödigt fps droppande som majoriteten av spelarna får. Som person är jag väldigt god och glad och hjälper hjärna till och lösa problem eller kanske speccar ett scenario som t.ex, är väldigt aktiv kan man tillägga

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Det är en person som tar sitt servervakts jobb på allvar, som är här på unive för att hjälpa till att hålla servern ren från dessa lallare/ folk som missbrukar regler osv..

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är att man tar sina extra privilegier till sin egna vinning, Som i detta fall att man kan använda "toggleid" där man kan se ID över väggar/ genom. Som man kan använda sig utav att veta vart folk är om man är i ett scenario som t.ex.. Eftersom man kan använda sig utav "svban" också, att man kan banna folk hur som helst man vill, som också är helt oacceptabelt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka