Accepterad macken_07 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1olle_

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? 1Macken_

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag kommer att börja med att rpa på heter Gunnar Gunnarson och är 40år gammal och har haft en tuff uppväxt då hans mamma Gunill dog i ung ålder för att de inte hade pengar till hennes cancer medicin då de hade det dåligt ställt och hans pappa var ute ur bilden så de hade ingen inkomstkälla alls överhuvudtaget och Gunnar har som mål att kunna bli sjukvårdare för att kunna hjälpa andra passienter på sjukhuset som inte har råd med medicin och hjälper de så mycket och bra som han bara kan. Gunnar är väldigt possitiv och glad som person som har en bra förmåga att alltid se något Possitivt i varje individ som finns då han har väldigt bra förståelse för att folk kan ha det tufft ibland och inte må så bra. När Gunnar var liten så hade han som hobby att ge pengar till de hemlösa och bjuda de på mat eller liknande, Gunnars passion är med andra ord att hjälpa folk som hade det tufft så gott det går och har aldrig fördommar om folk. På hans fritid gillar han också att bowla, spela golf och umgås med hans kompisar och ta en fika i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer för det första bidra men en sjukt seriös rp och inte gö några regel brott men jag kommer också att bidra med en väldigt unik och rolig rp då jag kommer att rpa på en liten speciel karaktär som är lite äldre och har en speciell personlighet. Kommer också bidra men en social rp som gör det roligt för båda parterna att rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid ska rpa med målat av att andra parten också ska ha det roligt i scenariot så att de också kan vara med och bidra i rp. Tillexempel ifall man blir krim någon dag så gäller att man alltid har denna regel i åtanke, till exempel ifall jag som krim väljer att kidnappa en person så finns det ett bra alternativ på vad man kan göra och ett dåligt allternativ. Det dåliga alternativet man göra är att bara skjuta han och dumpa honom så att han blir 12timmat och ifall man ska spela för motpartens vinst i scenariot så kan man prata med de och försöka att förhandla med antingen personen som man har tagit eller någon utav deras kompisar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla reglerna på servern och kan skriva några utav de. Första som jag tänker på är rdm och det står för random death match och står för att man inte för döda någon utan andledning. Andra som jag tänkte på är sunt förnuft och det betyder att man skall tänka logisk i alla lägen och är enligt mig den viktigaste regeln på servern. Sedan så har vi metagaming som står för att man inte ska ta information utifrån karaktär och ta det in i ditt rollspel t.ex att man inte får sitta och prata i discord medans att man rpar och säger till varandra vart man är. Sedan så har vi vdm som står för att man inte får använda sitt fordon som ett vapen. Sen så har vi powergaming som betyder att man inte får göra orealistiska saker som t.ex att inte rpa på sina skador efter en grov krock.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenheter inom fivem roleplay

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka