Nekad macken_07 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1olle_

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198406592635/

Ditt Hex-ID: steam:11000011a9a687b

Vad är din discord tagg? 1macken_

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: image (66).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att savage valde att banna mig pga att jag sköt utanför en polistation då jag inte visste att det var en polistation där då den var nyinlagd och jag inte hade sett den tidigare men förstår endå att man bör ha bättre koll runt omkring ifall man skall skjuta. Men jag förstår varför jag blev bannad och kommer deffenitivt inte göra om detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte efter en utav gsf bilar och biljakten resulterade i en skottlossning och när jag hoppade ut och sköt så såg jag inte att det var en polistation där så jag tänkte att det var lugnt att skjuta där sedan så dog jag och efter en liten stunt när allting var någålunta lugnt så blev jag bannad för suntförnuft.l Men jag förstår varrför savage valde att banna mig då jag gjorde fel genom att inte hålla koll på vart jag väljer att skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart inte en felaktig ban då det var jag som gjorde fel genom att inte hålla koll på vart jag väljer att skjuta utan att kolla mig runt om kring innan dock så vill jag ha en chans att bevisa att jag kan rpa med suntförnuft.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var att jag emote abusade och då lärde jag mig att inte använda sig utav passout3 i skottlosningar och har inte gjort det sedan det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat undvika att skjuta vid polistationen men jag visste inte att det var en polistation där men förstår endå att jag bör hålla koll på det innan man börjar skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka