Accepterad Macken | Ban överklagan [kesoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? Kesoo

Hur lång tid var din ban? 48timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/919317832955723776/1017075521680592966/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de valde att banna just mig för jag inte rpade på mina skador när den andra bilen körde rakt in i mig jag vet att jag gjorde fel jag skulle ha rpat på mina skador och inte ba fortsatt köra på den andra bilen som jag tyvär gjorde och om jag skulle fått en ny chans så skulle jag inte ens börja köra på den andra bilen och jag skulle rpa på skadorna som jag fick efter att den andra bilen krockade rakt in i oss och jag skulle ha stannat bilen och rpat på skadorna och inte fortsatt kört bilen jag skulle istället för att ha fortsatt köra bilen så skulle jag stannat och rpat med /sme och även med med min röst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och chillade i min bil och så kom det en vit maclaren Senna så körde han in i min bil och då körde jag in i hans bil vilket inte är okej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag vet att jag gjorde fel men jag blev arg på att mclaren körde rakt in i mig och jag vet att man ska alltid rpa på sina skador oavsett hur grov krock som har inträffat. Om jag får en ny chans så kommer det inte att upprepas nån gång mer och isåfall skulle jag inte ha kört in i den vita bilen för att den började att köra in i min bil så då skulle jag inte ha gjort samma sak mot den vita bilen som den gjorde mot mig jag skulle bara ha struntat i att den vita bilen kör in i min bil och jag skulle istället bara ha rpat på skadorna istället för att göra samma brott som den spelaren gjorde och det kommer aldrig mer att upprepas från min sida.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina flesta bans är ifrån när jag var ny till rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte ha kört på den vita bilen för att den körde in i min i mig och istället för att göra samma brott som han gjorde så skulle jag bara ha stannat bilen och rpat på skadorna som jag fick efter den krocken som inträffade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och att man alltid ska rpa på sina skador efter en krock eller något annan scenario som sin karaktär skadad av. Jag kommer alltid hädanefter rpa på mina skador och aldrig mer köra rakt in i någon annans spelares bil bara för att den spelaren gör det så komemr inte jag göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Tillbaka