Accepterad Macken | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? ColdfaithTV

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/972210027739877426/1040921515325149244/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att ColdfaithTV valde att banna mig för att jag körde in en bil så att den flög

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit krim igen och åkte till medellin cartell för att kolla ifall det fanns platser osv och då kommer en grabb som som kommer och säger att inte min bil är tyngre en hans och jag bevisade det och efter jag hade gjort satt hans bil flög så kände jag själv att det blev fel med det jag gjorde så jag fick göra det bästa utav situationen och skriva /sme medvetslös

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte var en felaktig ban då det var jag som gjorde fel och ColdfaithTV gjorde rätt med att banna mig. Somsagt så ångrar jag grovt att jag gjorde det och speciellt när jag fick se klippet som han i bilen hade skickat så såg jag hur mycket jag går övergränsen vilket jag ångrar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina flesta bans är ifrån när jag var ny till rp men min senaste ban var att jag hade 2exemplar utav min bil samtidigt vilket jag har tagit lärdom utav men mina andra bans har varit t.ex rdm powergaming osv ifrån när jag var ny till rp vilket jag också tog lärdom ifrån. Min näst senaste ban var att jag hade skjutit ner en grabb och tog hans kropp och därefter så hoppade jag in i bilen utan att göra /me lägger han bredvid vilket jag tog lärdom utav.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skitit i att visa att min bil var tyngre alltså att jag inte körde in i hans bil så att den flög

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att oavsett vad så ska man inte köra in i en annans bil för att visa att den väger mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka