Nekad mackelasse | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackelasse

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? leifinator

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter anton nilsson och han hade en bra uppväxt han gick i skolan som alla andra barn men han var inte så duktig och han blev grovt mobbad så han sket i att gå till skplan men han var bara bil intresserad han började jobba taxi firma istället för att gå tll skolan ålder då han är väldigt bil intressad men en dag så brann taxi firman ner då de var en anlagd brannd detta gjorde honom väldigt ledsen han försökte ta sitt liv pågrund av detta då taxi firman bettyde allt för honom och nu har han måt dåligt under en väldigt en lång tid då hans mamma också har dött vilket han inte klarar av men nu är han på bättrings vägen och han har också varit hemlös under en lång tid för han blev hemlös när hans mamma dog och började jkomma in på fel spår och började me droger men han har lkyckats ta sig ur detta och letar efter en stad att bo i och han vill bo i staden unive och arbeta med taxi och träffa nya vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en väldigt utvecklande rp och väldigt hög rp nivå och en väldigt disiplin spelare och jag hjälper folk att komma igång med rpn och de är på serverns vinst att ta in mig på servern för ser jag ett regel brott rapporterar jag det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du kan ta en förlust i scenarion och att man inte går för att vinna utan att man mer har kul för de är inte så realistisk om man bara går för att vinna.

Hur hittade du Unive? har hört om den och den ser fin ut har spelat här lite också och den är riktigt bra. obs om ni undrar varför jag kopiera delar så är de för att jag skulle utvekla berätta om din karaktär och då kopira jag in resten från min förrra ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka