Nekad mACKEEhehe | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mACKEEhehe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? mACKEEE#4926

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 1995

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Lenny 38 år gammal, nyss flyttat från Jönköping och letar efter jobb i denna nya stad. Jag är en positiv människa som letar efter nya vänner och vill kan förhoppningsvis bilda min familj i denna stad. Kommer från liten håla vid namn Hallsberg med en halv taskig uppväxt då mina föräldrar drack otroligt mycket alkohol under min barndom. Va mobbad i skolan och hade inte många vänner vilket ledde till att jag började med kriminalitet i runt 15 års ålder, började med enla inbrott men och slutade med att jag sålde stora mängder narkotika och vapen. Kom ut från kåken för 2 år sedan och har sen dess lämnat all kriminalitet bakom mig och vill gå inom lagens ramar och leva ett liv utan kriminalitet. Jag kommer att försöka att satsa att bli polis då jag inte vill ha något med kriminaliteten att göra och bidra med bra saker för samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är intresserad av Unive för att många är seriösa med sitt rp och det finns jätte många val i servern som bilar, roliga jobb. bra funktioner på allt tillexempel om man vill tjäna lite pengar kan man dra till arbetsförmedlingen och skaffa ett jobb, och priserna på bilar och allt sånt man köper är rimligt pris på. Jag har hört och även sett att Unive är väldigt bra. Unive har även riktigt många spelare som gör rpn mycket roligare och socialiteten i servern är unik alla har it en lika bra server som denna. Har spelat på unive förut och jag vet vilka bra rp spelare det finns samt att jag själv är en väldigt bra rp spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? mitt mål är att genom min rutin samt socialkomptens ta mig närmare mina mål för min karaktär och då skulle en medlem hjälpa till. Då jag verkligen tror på min karaktär och dess vistelse på denna server. Och kommer vara aktiv på unive princip varje dag om det inte är speciell dag. och bli så bra som möjligt. För mig så spelar det ingen roll ifall jag spelar mot motpartens vins i ett scenario, allt handlar om att rpa och ha kul samtidigt även följa reglerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp det har jag gjort. RDM: är när du dödar någon helt utan anledning. VDM: är när du kör över andra helt utan anledning. FEARRP: är när du inte värnar om ditt liv. tex om du är själv och det kommer några och riktar pistoler mot dig och du försöker springa därifrån istället för att ta upp händerna och värna om ditt liv. Metagaming: är om du sitter ooc och tar information och använder det i ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har en hel del erfarenhet om rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från pban.

Du får ansöka igen imorgon. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka