Accepterad mACKEEhehe | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mACKEEhehe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mACKEEhehe/

Ditt Hex-ID: steam:110000143590483

Vad är din discord tagg? mACKEEE *#4926

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Snapchat-1828274043.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi körde runt i cirklar och vi krockade in i varandra fast det var en dsync.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va ute och skojade runt och hade de roligt och va påväg till autoexperten för att trimma våra bilar. Men Våran polare kraschade på motorvägen och medans vi väntade på honom så körde vi runt i cirklar och sen så krockade vi in i varandra fast det va en dsync. Vi ville inte att han skulle spawna där igen själv och vi hade tråkigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det va en felaktig ban då det står i min ban att vi försökte krocka med varandra men det var att det blev dsync så vi försökte verkligen inte med det. sen så förstår jag att det inte är så bra kanske att vi åkte runt i cirklar och körde sådär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit felaktig bannad av anticheat en gång men det va nå galet med anticheat så det löste sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att vi inte hade åkt runt och kört runt i cirklar utan att vi bara kunde ha stått på sidan av vägen och väntat på att han skulle komma in igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en läxa av min ban att inte köra runt i cirklar och hålla på sådär. det va väldigt dumt av oss att göra sådär men har verkligen lärt mig av mina misstag. Jag kommer inte att köra runt i cirklar och skoja runt sådär något mera.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka