Nekad Mackedonkan | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackedonkan

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198251309302

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Nilsson

Vad är ditt discord namn? Macke#7510

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Jag rpar som Leif Jansson. Han är 23 år gammal. Som liten ville Leif alltid va en person med mycket pengar och ha ett bra liv för sig. Hans barndom var lite kaos ibland. Leifs Mamma och pappa brydde inte om han så mycket. Så Leif hade inte så mycket stöd ifrån sina föräldrar. I tidig ålder så gjorde Leif lite kriminella saker som han inte är stolt över.
Men idag så gör han inte så mycket kriminella saker. men det kan hände någon gång kanske. Han är 1.73 lång Leifs egenskaper är vänlig, Lojal och Aggressiv kan han vara ibland. Leif har inte ett direkt dröm jobb. Han tycker att han passar som att jobba med vad som helst. men för tillfället är han arbetslös. Leif brukar inte gilla att visa när han är ledsen och deppig. men han är oftast alltid glad. Leif flyttade till denna staden för där han bodde först var inte så mycket att göra. och att upptäcka

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycket jag ska bli Whitelistad på grund av att jag kommer visa ett bra rp och hjälpa nya medborgare i staden som behöver hjälp med saker

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill hitta ett bra jobb för leifs framtid

Hur många timmar har du på FiveM? 193

Hur hittade du Multistaden? Hittade av kompisar och det var kul så jag fortsatte att spela på servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad här 2 gånger. 1 gång för FailRP och andra gången var med misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ingen annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka