Nekad Mackedonkan | Whitelist ansökning [BigA & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackedonkan

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198251309302

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Nilsson

Vad är ditt discord namn? Macke#7510

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Jag spelar som Leif Jansson. Leif är född och uppvuxen i Skåne. Som liten så hade inte han så många kompisar. och Leifs mamma och pappa lyssna inte så mycket på han. Så Hans uppväxt var inte så bra Han flytta till multistaden för att han var trött på att leva ute på landet. Han vill bo i en mer storstad nu. han flytta också hit för att han hitta inte så många jobb där han bodde som locka honom. Leif är 23 år gammal. Hans intressen är att cykla, gyma, och vara med kompisar. Leif gillar inte att visa när han är ledsen och deppig så han håller sig alltid undan då för att inte visa det. Men han är nästan alltid glad och positiv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag är en bra person att Whitelista för att jag kommer bidra med ett seriöst rp och bidra med att jobba på dom Whitelistade jobben. Även hjälpa nya till staden och såklart använda ord inom rpn och följa reglerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill hitta ett bra jobb till Leif så han kan få sig en bra framtid och känna att han mår bra och trivs med det han jobbar med.

Hur många timmar har du på FiveM? 196 Timmar

Hur hittade du Multistaden? Hittade av kompisar och det var kul så jag fortsatte att spela på servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad här 2 gånger. 1 gång för Fail rp och jag förstår vad jag gjorde för fel där i den situationen
Andra gången var det en fel ban

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ingen annan server än Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka