Mackedonkan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198251309302/
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Nilsson
Vad är ditt discord namn? Macke#7510
Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2003
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Leif Jansson. Han är 23 år gammal. Han Kommer ifrån Skåne. Som liten var inte han så populär i skolan. Han hade bra betyg. Just nu för tiden så vill han skaffa sig ett bra jobb och kunna göra det bra för sig. Han tar nästan vilket jobb som helst. Hans föräldrar är snälla mot honom. Hans intressen är att träna. Han är en ganska snäll person av sig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på Unive för att jag kan bidra med ett bra rp, Hjälpa andra nya, göra bra Scenarion, sen vill jag även ha ett jobb
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att vara med kompisar
Hur hittade du Unive? Kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna göra det bra för honom
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Har inget mål just
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på några andra serverar
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Nilsson
Vad är ditt discord namn? Macke#7510
Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2003
Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Leif Jansson. Han är 23 år gammal. Han Kommer ifrån Skåne. Som liten var inte han så populär i skolan. Han hade bra betyg. Just nu för tiden så vill han skaffa sig ett bra jobb och kunna göra det bra för sig. Han tar nästan vilket jobb som helst. Hans föräldrar är snälla mot honom. Hans intressen är att träna. Han är en ganska snäll person av sig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på Unive för att jag kan bidra med ett bra rp, Hjälpa andra nya, göra bra Scenarion, sen vill jag även ha ett jobb
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att vara med kompisar
Hur hittade du Unive? Kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna göra det bra för honom
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Har inget mål just
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på några andra serverar
Senast ändrad: