Accepterad Macke05 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macke05

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Macke#9988

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Mohammed Johanson föddes i Bagdad, Irak, där han tillbringade sina tidiga barndomsår innan han flyttade till Sverige. Efter en turbulent period präglad av osäkerhet och anpassning blev han placerad i en kärleksfull svensk familj som hjälpte honom att skapa en ny framtid. Mohammed växte upp i en förort till Stockholm, där han fann sin plats bland sina svenska syskon och nya vänner. Mohammed har ett stort intresse för bilar, vilket utvecklades när han som tonåring brukade hjälpa sin fosterpappa att meka i garaget. Han har en förkärlek för klassiska bilmodeller och spenderar ofta sin fritid med att lära sig mer om bilmekanik och design. Denna passion har inte bara gett honom tekniska färdigheter utan också hjälpt honom att knyta starka band med andra bilentusiaster. Social och utåtriktad, Mohammed har lätt för att umgås med människor från olika bakgrunder. Han har en medfödd förmåga att få folk att känna sig bekväma i hans sällskap, och han uppskattar ärliga och djupa samtal. Hans ärlighet är en av hans mest framträdande egenskaper, och även om den ibland kan leda till pinsamma eller obekväma situationer, uppskattas den av de flesta som känner honom. Mohammed drömmer om att bygga en karriär där han kan göra skillnad i andras liv. Han överväger att arbeta inom socialt arbete eller som ungdomsledare för att hjälpa unga människor att navigera i livets utmaningar, precis som han själv har gjort. Trots sina goda intentioner är han medveten om de frestelser och risker som omger honom, inklusive möjligheten att hamna på en kriminell bana. Mohammed brottas med denna inre konflikt men hoppas att hans starka moral och stöd från sin familj och vänner kommer att leda honom i rätt riktning. Genom sin unika bakgrund och sina erfarenheter bär Mohammed på en djup förståelse för de utmaningar som nyanlända och unga invandrare kan möta. Hans resa från Irak till Sverige har format honom till en empatisk och ambitiös ung man som strävar efter att bidra positivt till samhället samtidigt som han navigerar sin egen komplexa identitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser fram emot att utveckla min karaktärs historia tillsammans med andra spelare och skapa spännande scenarion. Jag är bra på att improvisera i olika situationer och kan hjälpa till att driva scenariot framåt på ett naturligt och engagerande sätt för en bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra scenariot roligt för båda parterna. Det vill säga att om man blir rånad kan rånaren bara skjuta mig och loota minna grejer. Men istället är det dem grejerna emellan som gör det roligare och bidrar till ett bättre RP. Det vill säga mer värklighets baserat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM - Random death match, betyder att du inte kan komma fram och skjuta eller slå någon utan anledning. VDM - Samma som RDM fast med Fordon. PowerGaming - Innebär att du spelar för att behålla dina grejer. Combatlog - Lämnar mitt i ett scenario. Sunt förnuft - Tänka rimligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har tidigare varit medlem på Unive för 2år sedan så har endå lite erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka