Nekad Macke05 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macke05

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Macke#9988

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Johanson och är uppväxt i Irak men sedan hamnat i en svensk familj i Sverige där han av sin större del av sitt liv är uppväxt. Mohammed har ett intresse av bilar och gillar att socalisera sig med andra. Mohammed är en väldigt ärlig person men det kan ibland överkommas i fel situation. Mohammeds framtids planer är att skaffa sig ett bra jobb där han kan hjälpa andra personer, hursomhelst är inte den kriminella banan undan struken från Mohammeds framtids planer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bättre RP till servern då jag följer reglerna =)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra scenariot roligt för båda parterna. Det vill säga att om man blir rånad kan rånaren bara skjuta mig och loota minna grejer. Men istället är det dem grejerna emellan som gör det roligare och bidrar till ett bättre RP. Det vill säga mer värklighets baserat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM - Random death match, betyder att du inte kan komma fram och skjuta eller slå någon utan anledning. VDM - Samma som RDM fast med Fordon. PowerGaming - Innebär att du spelar för att behålla dina grejer. Combatlog - Lämnar mitt i ett scenario. Sunt förnuft - Tänka rimligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har tidigare varit medlem på Unive för 2år sedan så har endå lite erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär. Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka