Accepterad mackazam | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackazam

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? mackazam

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Torres och kallas för Torpeden Torres. Han är runt 40 år gammal och har en väldigt bred bakrund. När han var liten hade han en väldigt god uppväxt och en grymmt uppfostran av sina föräldrar. När han var ung så var han en väldigt aktiv kille. Han märkte snabbt av att han trivdes i skolan och i sin miljö och omgivning. När han var 16 år så tog han ett sommarjobb inom administration vilket han tyckte om enormt. Han hade alltså hittat sin passion och vad han brann för. När han växte upp så fortsatte han med administrationen och han blev ägare av en buisniess. Han är interesserad i Bilar och fordon. Han brukar känna väldigt ofta att han inte bryr sig om vad andra tänker utan att han gör sitt. Han fokuserar på sig själv och bryr sig inte om vad tänker. Han flyttate till unive staden för att bygga upp sitt företag men han stöter på problem från andra företags ägare. Vi får se hur detta går för Mikael i unive staden. Hans svårigheter är att veta vad han ska prioritera. Han brukar ofta prioritera jobbet över sina vänner och nära. Han personlighet är en välidgt scharming och snäll ung man.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rollspels nivå och alltid försöka mitt bästa och vara så seriös det går. Kommer försöka med att göra kreativa scenarion som är roliga för båda parterna och som är roligt för alla inblandade. Jag kommer att försöka att hålla min rp-nivå så hög som möjligt och kommer försöka mitt bästa att inte lalla eller bryta mot några regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna ett scenario för att det ska vara roligt. Man måste lära sig att scenarion kan man förlora men endå ha kul. Att sträva efter att bara vinna är inte det man ska vara ute efter utan man ska försöka ha så roligt som möjligt men fortfarande hålla sin rp nivå så hög som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming Innebär att man ska rollspela på sina skador tillexempel ifall man krockar en bil. Men det är också att man ska inte bara köra upp för ett berg med en sportbil utan man måste tänka efter ifall denna bil verkligen borde köra på sådan terräng. Suntförnuft är att man ska tänka logiskt, Hur skulle du gjort irl ifall du var i en liknande situation, Den frågan bör man ställa sig när man är inne i ett scenario. Sedan har vi också vdm vilket innebär att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen utan att man ska undervika att köra på folk osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, har aldrig testat och aldrig spelat rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har mycket spring i benen :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka