Nekad Mackanswag | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackanswag

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Mackans03/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Mackan#9692

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Sjögren, han är 31 år gammal och uppfödd i Lund. Under Emils uppväxt har han blivit mobbad på grund av hans hudfärg vilket har satt spår i honom för livet. Emils pappa är Somalier och hans mamma är Svensk och blivit retad för detta. På grund av psykisk ohälsa orkade inte Emil gå kvar i grundskolan, redan i 8e klass hoppade han av. Detta har gjort att Emil inte fått någon utbildning och det var svårt för han att skaffa jobb. När han fyllde 16 år gammal fick han jobb som telefonförsäljare vilket var det bästa han gjort i sitt liv, han blev månadens säljare de första 6 månaderna på jobbet innan han blev rekryterad till ett försäljningsbolag med högre standard. Efter allt slit och samtal med potentiella kunder har det lett till att Emil har blivit en av de skickligaste på att prata och manipulera folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistead på er server eftersom jag tror att jag kan bidra till en server med bra rp nivå där alla regler följs och alla scenarion ska vara så verkliga som möjligt vilket är det viktigaste på en rp server. Med mina långa nätter och dagar av spelande på olika rp servrar har gett mig erfarenheter som kommer att göra en server en push inom RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på er server för att få tillgång till alla whitelist features. Jag tror att min tid hos er kommer att utveckla mitt spelande inom rp och jag ser fram emot många timmar på er server.

Hur hittade du Unive? Genom en irl polare som spelar hos er. Winston Mohammed

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att kunna efterlikna alla scenarion till verkligheten så bra som det går och kunna ha roligt med mina polare ingame. Ett mål är även att Emil Sjögren ska bli en av de mest igenkända personerna på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har haft ett uppehåll från RP pga skola så i nuläget spelar jag inte på någon men har spelat på en del andra whitelist 18+ serverar vilket har gett mig erfarenheter inom RP.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top