Mackanswag
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Mackans03/
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad är ditt discord namn? Mackan#9692
Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Sjögren, han är född 1990 i Lund. Han har svensk mamma men somalisk pappa. Emil är väldigt pratglad och snäll men har sina aggressiva sidor. Största drömmen som Emil har är att efterlikna sin far gällande yrke och bli taxichaufför. En taxiresa med Emil är en resa man inte kommer att glömma.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag "ska" bli whitelistead eftersom jag tycker om er server som har bra rp och min absoluta favorit server. Eftersom att folk är inne dygnet runt leder det till en mer verklighetskänsla och det blir roligare att vara i staden. så man alltid kan jobba, träffa polar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistead på er server eftersom ni har otroligt mycket jobb och andra saker, där man kräver ett medborgarskap(whitelist) därför vill jag bli whitelist så jag också kan få ett jobb och försörja mig själv.
Hur hittade du Unive? Genom polare som spelar hos er
Vad har du för mål med ditt rollspel? att det ska bli så realistiskt som möjligt. eftersom att gör man bättre ifrån sig så bemöter man folk som också kan. det gäller att utmana sig själv och verkligen prata som om det vore i verkligheten. jag kommer gå all in!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har haft ett uppehåll från RP eftersom skolan tagit för mycket tid, jag är redo för något nytt och fick er server rekommenderad!
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad är ditt discord namn? Mackan#9692
Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Sjögren, han är född 1990 i Lund. Han har svensk mamma men somalisk pappa. Emil är väldigt pratglad och snäll men har sina aggressiva sidor. Största drömmen som Emil har är att efterlikna sin far gällande yrke och bli taxichaufför. En taxiresa med Emil är en resa man inte kommer att glömma.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag "ska" bli whitelistead eftersom jag tycker om er server som har bra rp och min absoluta favorit server. Eftersom att folk är inne dygnet runt leder det till en mer verklighetskänsla och det blir roligare att vara i staden. så man alltid kan jobba, träffa polar
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistead på er server eftersom ni har otroligt mycket jobb och andra saker, där man kräver ett medborgarskap(whitelist) därför vill jag bli whitelist så jag också kan få ett jobb och försörja mig själv.
Hur hittade du Unive? Genom polare som spelar hos er
Vad har du för mål med ditt rollspel? att det ska bli så realistiskt som möjligt. eftersom att gör man bättre ifrån sig så bemöter man folk som också kan. det gäller att utmana sig själv och verkligen prata som om det vore i verkligheten. jag kommer gå all in!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har haft ett uppehåll från RP eftersom skolan tagit för mycket tid, jag är redo för något nytt och fick er server rekommenderad!