Accepterad Mackanp911 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackanp911

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198878318616/

Ditt Hex-ID: 110000136b86018

Vad är din discord tagg? ^6 mackan#6578

Vem var det som bannade dig? Emmnez

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det dsynca och så körde jag på nån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil och så var det en falck person som stod jätte nära vägen och det blev dsync och jag körde på han men jag såg inte att jag körde på han så jag åkte iväg, han åker ikapp mig och kör in i mig rp:a han är helt tyst sen åker han iväg lite och jag säger vafan gör du, han svarar inte sen så åker han iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att det var dsync liksom vafan har jag kunnat gjort annars först behöver jag märka att jag körde på han sen så måste jag rp:a på det sen kommer jag ändå få ban för VDM

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade långt innan tidigare banns halv år sen så kommer inte ihåg men de flesta var felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej? Jag kan liksom inte, inte dsynca

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja rp:a efter dsync

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka