mackanoboy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? marcus
Vad är ditt discord namn? MackanOboy
Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars-olof palme 56 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? flummig,hjälpsam,rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: starta bussnies, typ bilfirma.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara en bra och seriös roll spelare. hjälpa andra och ha kul med andra
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska hjälpa varandra och inte bara sig själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. tycker dessa är rätt viktiga och bra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? detta är faktist den första servern jag spelar på och det känns bra än så länge
Vad är ditt discord namn? MackanOboy
Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars-olof palme 56 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? flummig,hjälpsam,rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: starta bussnies, typ bilfirma.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara en bra och seriös roll spelare. hjälpa andra och ha kul med andra
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska hjälpa varandra och inte bara sig själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. tycker dessa är rätt viktiga och bra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? detta är faktist den första servern jag spelar på och det känns bra än så länge