Nekad Mackanbomb | Medlem ansökning. [Braxflax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackanbomb

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Maax#3820

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Bengtsson, han har nyligen gått ut restaurang gymnasiet och letar efter jobb, Han har sett i en lokal tidning att nya restauranger hade öppnat i Unive, så han tog vad han hade och flyttade, han bor i en 1a på ett ganska fullt område men han hoppas att han kan klättra inom den kulinariska världen. Lasse är ödmjuk och är en bra ledare, under gymnasiet har han tävlat i flera skol tävlingar och kommit bra till. Lasse gillar båtar och gillar att segla på fritiden, han samlar även på båt modeller och gillar att pyssla, han är väldigt kreativ och kommer på bra lösningar till problem. Lasse är 21 år och har en liten familj, Mamma Pappa men inga syskon eller kusiner. Så han vill utöka sitt sociala nätverk så under åren har Lasse försökt förstärka sin sociala förmåga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat mycket DarkRP på Garrysmod, har cirka 1k timmar, Jag har kört flertal RPG spel och gillar att sätta mig i karaktär. Jag har också spelat på fletal FiveM servrar där jag oftast tagit försäljar rollen eller polis, Exempel som bilförsäljare. Spelat på Begrip, Multistaden, Vågen och Snöstaden. Ofta klättrat högt upp i roller som polis och försäljare. Vill däremot testa något nytt som mer civilist och jobba lite udda jobb. Kommer bidra som arbetskraft och bra rp i helhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela efter scenariot och inte ändra bara för att man vet hur det kommer sluta. exempel om man ser någon kriminell i thirdperson stå i en gränd. ska man inte vända på grund av det. för din karaktär vet egentligen inte om det. Eller att man bara ska kunna förlora, man vinner inte alla scenarion och det är en del av spelet.

Hur hittade du Unive? Alltid vetat att servern funnits. vill gärna prova på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka