Nekad mackan_mikaloff | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackan_mikaloff

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199136457275/

Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? mask #5098

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2005

Berätta om din karaktär. mina karaktär är 23 år han gillar att spela sport t.ex. fotboll tennis och ishockey. Han har jobbat som och älskar och träffa nya människor. när han var liten ville han bli polis för han vill hjälpa polis. när han blev 17 år och kom in på gymnasiet så pluggade han yrkesförberedande.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag gillar er server och jag tycker den är bra för det är roligt att RP på den. Och köra runt med vänner. och jag kommer inte bryta några regler för då blir jag bannad och det vill jag inte bli. och jag kommer bidrag med mycket

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker att ni har gjort en bra server och vill bli White listad på den. för då kan Jacob söka som polis.

Hur hittade du Multistaden? min vän sa att jag skulle in på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska bli bra och inte bryta några regler på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gjör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka