Accepterad Mackan_Diff | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mackan_Diff

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199002367203/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? NoJz#9866

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Becks och är en person som bodde i staden tidigare men behövde flytta ut ett tag på grund av kriminella saker. Men nu är Noah tillbaka och vill starta om på nytt och bli en bra person i samhället som bridrar med bra vibes och vill förbättra samhället på det bästa sättet han kan. Dock så vill Noah hålla sig borta från sina gamla vanor med kriminella saker men det finns en chans att han kanske kommer tillbaka till det. Noahs intressen är bilar och att skapa vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en bra vibe förhoppnings vis skapa många vänner och försöka göra servern så bra som möjlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer som sakt att bidra med glädje till folket som spelar men har tänkt på att börja om på nytt från förut då jag var krimenell på unive. Så utan att jag ska försöka sprida en bra stäming för till alla som spelar vill jag även bidra med den nya personen jag ska bygga upp i det härliga unive samhället

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario man hamnar i.

Hur hittade du Unive? Jag spelade det för inte alldeles för länge sen och vill nu börja igen då jag har mer tid för att spela spel.

Tillbaka