Accepterad Mackan_Diff | Medlem ansökning [R4ftyy] [Rexhy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan_Diff

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? NoJz#9866

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Becks som är en grabb som levde i staden för länge sen men pågrund av kriminella skäl behövde han flytta bort ett tag. Noah är en person som är väldigt öppen och gillar och prata med nya folk. Han höll på med kriminella saker förut och vill försöka få en ny start nu när han är tillbaka. Dock så kommer Noah ha det väldigt svårt att helt gå bort från sin gamla tid då han var kriminell men ska försöka göra om det på ett nytt sätt där han är mer försiktgt. Dock så har Noah ett väldigt intresse för kriminella saker specifikt Droger vilket kommer vara väldigt svårt för han att stå emot om det vore att komma upp. Noah är 25 år som var väldigt aggresiv men nu ska försöka börja om på nytt och vara mer lung i många situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sakt var jag med innnan här och jag har lärt mig väldigt mycket från misstag jag gjorde då. Så nu tycker jag att jag har väldigt bra RP och kommer bidra med en hög RP nivå och en bra stämning till Servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att inte bara jag ska ha kul alltså jag ska inte behöva vinna varje scenario ibland ska jag låta andra vinna också. jag ska inte förstöra ett scenario för jag inte vill förlora.

Hur hittade du Unive? Som sakt spelade jag för ett tag sen men pågrund av visa skäll behövde jag ta en Paus men nu är jag tillbaka1

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka