Accepterad mackan494 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mackan494

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199076128515/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? mackan494 #5323

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Göran och är 22 år. Bengt Göran växte upp i spånga i ett litet hus med sin mamma och bror. Bengt Görans familj var väldigt fattiga. När Bengt var liten var han med i ett gäng och snodde mopeder och bilar till gänget så att han skulle få pengar till mat. en dag blev hans brorsa miljonär på ett projekt som han hade jobbat på i många år. När han hade fåt alla pengar struntade han i sin familj och flyttade till Barcelona och levde i ett slott med en tjej .Bengt Göran och hans mamma levde kvar i ett litet hus. En dag när Bengt Göran och hans mamma lagade mat fick hon en stroke och dog. Bengt Göran blev väldigt ledsen och isolerade sig i huset men en dag hörde han om en stad som var väldigt vacker. Bengt Göran packade ihop sina saker och reste till den vackra staden.
Bengt Göran är en glad Person men han kan bli väldigt arg ibland. Bengt Göran gillar att åka runt i staden med sina bilar och ha det roligt med folk i staden. Bengt vill gärna jobba med bilar och hjälpa folk. När kvällen kommer gillar Bengt att festa och ha det roligt med folk i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att då kommer jag kunna rpa bättre och vara med och skapa roligare och bättre scenarion och kunna få bättre jobb så att jag kan göra det roligare och bättre för folk

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Univerp är en otroligt realistisk och bra server och man får en väldigt bra upplevelse när man spelar på Unive. och det är väldigt bra regler och rp

Hur hittade du Unive? jag kollade på youtube och tyckte att det såg väldigt roligt ut. och då laddade jag ner fivem och testade Unive och fasnade för det på direkten

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska vara så realistisk som möjligt och sprida glädje till folk och bli anställd på falck eller mekononomen och senare bli kriminell

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att bli medlem på serven och bli anställd på falck eller mekonomen och lagga bilarn och hjälpa folk och senare bli kriminell

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Tillbaka